Otázky a odpovědi
1. Celodenní pronájem?
Začátek a konec celodenního pronájmu je u všech našich vozů od 9.00 hod do druhého dne do 9.00 hod. Časy pronájmu, pokud je to možné, lze upravit i po vzájemné domluvě.
2. Víkendový pronájem?
Začátek a konec víkendového pronájmu je v pátek od 9.00 hod a končí v pondělí do 9.00 hod. Časy pronájmu, pokud je to možné, lze upravit i po vzájemné domluvě.
3. Vratná kauce?
Vratná kauce u zážitkových jízd do 24 hod není nutná. Kauce je složena pouze u pronájmů nad 24 hod. Při navrácení vozu je ihned vrácena zpět zákazníkovi(nájemci). Kauce se skládá vždy v hotovosti.
4. Pojištění?
Pronájem vozu obsahuje povinné i havarijní pojištění po celé Evropě a dálniční známku na území ČR.
Spoluúčast na při vzniku pojistné události je 10%, minimálně 10.000 Kč.
5. Pohonné hmoty?
Pohonné hmoty jsou zahrnuty v ceně pronájmu vozu, vůz si přebíráte vždy s plnou nádrží a vracíte zase s plnou nádrží.
6. Doklady?
Pronájem vozu vyžaduje dosažení věku 18 let, předložení platného řidičského průkazu, dalšího platného dokladu totožnosti, a to vždy současně s podpisem smlouvy o pronájmu vozu.
7. Řízení vozu jinou osobou, než je uvedená ve smlouvě o pronájmu?
Pronájem vozu obsahuje pouze jednoho řidiče a každý další řidič po předložení platného řidičského průkazu a dalšího platného dokladu totožnosti, který se nahlásí předem, musí být uveden ve smlouvě o pronájmu také. Poplatek za každého dalšího řidiče je 500 Kč.
8. Nadlimitní kilometry?
Zážitkové jízdy jsou bez sazby nadlimitních kilometrů. Nadlimitní kilometry jsou stanoveny pouze u některých typů jízd a pronájmů nad 24 hod. Přesné informace najdete v našem ceníku.
9. Dárkový nebo slevový poukaz?
Má maximální platnost 12 měsíců a předává se vždy při převzetí vozu.
10. Přistavení vozu?
Pokud si zvolíte pro zapůjčení nebo vrácení vozu jinou adresu, než je adresa naše, tak účtujeme 1Km/25 Kč a paušální poplatek 500 Kč. Termín mimo pracovní dobu se sjednává vždy individuálně.
11. Poplatek za cestu do zahraničí?
Cesta do zahraničí není u nás není zpoplatněna, nicméně berte na vědomí, že vůz má dálniční známku zaplacenu pouze pro ČR a pokud se zákazník(nájemce) bude pohybovat v zahraničí po placených úsecích, bude si muset hradit poplatky sám a následně pak i doložit potvrzení o zaplacení těchto poplatků pronajímateli.
12. Celoroční provoz?
Ano, jezdíme celoročně.
13. Zrušení objednaného termínu?
Lze provést minimálně 14 dopředu.
14. Parkování u nás na provozovně?
Pokud přijedete vlastním vozem a budete si pronajímat některý z našich vozů, můžete po celou dobu pronájmu bezpečně zaparkovat přímo u nás na adrese provozovny. Váš vůz bude po celou dobu monitorován kamerovým systémem a hlídán bezpečnostní agenturou. Platí pouze pro krátkodobé pronájmy a zážitkové jízdy nebo po domluvě.
15. Havárie nebo jiná pojistná událost?
V případě havárie nebo jiné pojistné události je neprodleně nutné, aby zákazník(nájemce) kontaktoval pronajímatele a ohlásil mu škodu na vozidle, dále také musí kontaktovat policii. Po posouzení vzniklé škody se pronajímatel s nájemcem domluví na dalším postupu ohledně škody na vozidle.
16. Další otázky a odpovědi?
Pokud jste nenašli tu správnou odpověď na vaši otázku, tak nás prosím kdykoli kontaktujte.