Otázky a odpovědi

1. Celodenní pronájem?

Začátek a konec celodenního pronájmu je u všech našich vozů od 9.00 hod do druhého dne do 9.00 hod. Časy pronájmu, pokud je to možné, lze upravit i po vzájemné domluvě. 

2. Víkendový pronájem?

Začátek a konec víkendového pronájmu je v pátek od 9.00 hod a končí v pondělí do 9.00 hod. Časy pronájmu, pokud je to možné, lze upravit i po vzájemné domluvě. 

3. Vratná kauce?

Vratná kauce u zážitkových jízd do 24 hod není nutná. Kauce je složena pouze u pronájmů nad 24 hod. Při navrácení vozu je ihned vrácena zpět zákazníkovi(nájemci). Kauce se skládá vždy v hotovosti. 

4. Pojištění?

Pronájem vozu obsahuje povinné i havarijní pojištění po celé Evropě a dálniční známku na území ČR.

Spoluúčast na při vzniku pojistné události je 10%, minimálně 10.000 Kč.

5. Pohonné hmoty?

Pohonné hmoty jsou zahrnuty v ceně pronájmu vozu, vůz si přebíráte vždy s plnou nádrží a vracíte zase s plnou nádrží. 

6. Doklady?

Pronájem vozu vyžaduje dosažení věku 18 let, předložení platného řidičského průkazu, dalšího platného dokladu totožnosti, a to vždy současně s podpisem smlouvy o pronájmu vozu. 

7. Řízení vozu jinou osobou, než je uvedená ve smlouvě o pronájmu?

Pronájem vozu obsahuje pouze jednoho řidiče a každý další řidič po předložení platného řidičského průkazu a dalšího platného dokladu totožnosti, který se nahlásí předem, musí být uveden ve smlouvě o pronájmu také. Poplatek za každého dalšího řidiče je 500 Kč. 

8. Nadlimitní kilometry?

Zážitkové jízdy jsou bez sazby nadlimitních kilometrů. Nadlimitní kilometry jsou stanoveny pouze u některých typů jízd a pronájmů nad 24 hod. Přesné informace najdete v našem ceníku.

9. Dárkový nebo slevový poukaz?

Má maximální platnost 12 měsíců a předává se vždy při převzetí vozu. 

10. Přistavení vozu?

Pokud si zvolíte pro zapůjčení nebo vrácení vozu jinou adresu, než je adresa naše, tak účtujeme 1Km/25 Kč a paušální poplatek 500 Kč. Termín mimo pracovní dobu se sjednává vždy individuálně. 

11. Poplatek za cestu do zahraničí?

Cesta do zahraničí není u nás není zpoplatněna, nicméně berte na vědomí, že vůz má dálniční známku zaplacenu pouze pro ČR a pokud se zákazník(nájemce) bude pohybovat v zahraničí po placených úsecích, bude si muset hradit poplatky sám a následně pak i doložit potvrzení o zaplacení těchto poplatků pronajímateli. 

12. Celoroční provoz?

Ano, jezdíme celoročně. 

13. Zrušení objednaného termínu?

Lze provést minimálně 14 dopředu. 

14. Parkování u nás na provozovně?

Pokud přijedete vlastním vozem a budete si pronajímat některý z našich vozů, můžete po celou dobu pronájmu bezpečně zaparkovat přímo u nás na adrese provozovny. Váš vůz bude po celou dobu monitorován kamerovým systémem a hlídán bezpečnostní agenturou. Platí pouze pro krátkodobé pronájmy a zážitkové jízdy nebo po domluvě. 

15. Havárie nebo jiná pojistná událost?

V případě havárie nebo jiné pojistné události je neprodleně nutné, aby zákazník(nájemce) kontaktoval pronajímatele a ohlásil mu škodu na vozidle, dále také musí kontaktovat policii. Po posouzení vzniklé škody se pronajímatel s nájemcem domluví na dalším postupu ohledně škody na vozidle. 

16. Další otázky a odpovědi?

Pokud jste nenašli tu správnou odpověď na vaši otázku, tak nás prosím kdykoli kontaktujte. 

Nabídka pronájmů

Kategorie